uersfa's FotoPage
hi geng...
By: uera lolololo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 9-Nov-2007 08:33 Email | Share | | Bookmark
lahirnya muhd. adam nazim

1 day old
tembam..
masa raya ..ngan auni yang lahir 6 hari selepas adam( anak kakak
View all 5 photos...
akhirnya setelah 9 bulan...dapat jugak permata hati nih...actually aku tak bagi nama pun sampailah dah bersalin..nama pun hubby yang bagi..bila tengok surat beranak barutau nama apa hubby bagi..tak kisahla...
muhd adam nazim..lahir 3.07 kg kat hosp pantai melaka...kul 9.33 pm...macam mama dia lahir malam..so harap2 dapat jugakla korang tengok gambar anak aku..rupa sape yek??


Friday, 9-Nov-2007 08:27 Email | Share | | Bookmark
mama..eight months pregnant..

 
since dah lama tak jumpa kengkawan..aku postkan gambar,,ni sebelum bersalin...


Monday, 29-Jan-2007 03:36 Email | Share | | Bookmark
Bersanding di Perak

pelamin
family
family husband
View all 10 photos...
Majlis berlangsung pada 16 Disember 2007


Tuesday, 9-Jan-2007 04:49 Email | Share | | Bookmark
Bersanding di Melaka

 
 
 
View all 29 photos...
Majlis pada hari Ahad dimulakan dengan Majlis Khatam Al-Quran dan Majlis cukur jambul + aqiqah anak buah..Adib Hakimi..Bertemakan purple..persandingan di adakan lebih kurang kul 1 ptg..memang kelam kabut..sampai kek utk majlis potong kek pun tak de sapa yang teringat nak ambil...
Tak sempat pun nak berbual dengan kawan2 yang hadir..jgn marah ye..ada masa kita jumpa...
Thanks to mr photographer..abg shuhaimi ngan kak andam, kak nabihah....jgn serik ok..


Tuesday, 9-Jan-2007 04:30 Email | Share | | Bookmark
my wedding pics

debaran..
akuterima nikahnya..
nikah
View all 11 photos...
Tarikh Nikah: 9 Dis 2006
Bersanding kat Melaka pada 10 Dis
Bersanding di Perak pada 16 Dis
Al-hamdullilah setelah 10 tahun berkawan akhirnya ditemukan juga jodoh kita dengan Faizul..terima-kasih buat member2 yang banyak mendoakan selama ini..u guyz are great..
Terima-kasih pada semua yang hadir..tak sangka ramai kawan-kawan datang terutama yang dah bertahun-tahun tak jumpa..rasa macam gathering pulak..Maaf sekiranya ada salah dan silap..terkurang sini sana, kita dah cuba yang terbaik tapi Tuhan menentukan...
so guyz..enjoy viewing...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net